www.traforaj.ro
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Începător :D

+2
adrian
NumLock
6 participanți

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

In jos

Începător :D Empty Începător :D

Mesaj  NumLock Sam Ian 30, 2010 10:45 am

Salutare,

Sunt începător în arta traforajului. Din păcate am aflat cam târziu de aşa ceva (am 18 ani) dar sper că într-o bună zi voi reuşi să creez şi eu lucruri frumoase ca cele create de voi. Am cumpărat un fierăstrău manual de traforaj şi un set de pânze spiralate produse de firma proxxon. Foaie de placaj am găsit la o librărie (20 cm lăţime, 30 lungime). Am încercat azi să decupez câte ceva dar nu prea am reuşit. Cel mai greu mi s-a părut să tai în linie dreaptă. O altă problemă a fost că nu reuşeam să ţin fix placajul. Îmi puteţi da câteva sfaturi ? Smile
NumLock
NumLock

Mesaje : 162
Puncte : 198
Data de inscriere : 30/01/2010
Varsta : 32
Localizare : Buzău

Sus In jos

Începător :D Empty Re: Începător :D

Mesaj  adrian Sam Ian 30, 2010 10:59 am

Daniel
Bine ai venit.In ce priveste lucrarile, sant sigur ,ca ale tale vor fi mai frumoase ,decat ale noastre.Sa ai rabdare ,,cu asta incepe totul,sa tai cat de mult asta-i secretul si ai sa vezi ca, va sta la locul lui si placajul si va fi dreapta si linia.Sa nu te dai batut,panzele se vor rupe, tot mai rar, daca exersezi.O reteta de genul ,tine asa ,sau asa placajul ,nu exista.Panza sa fie bine intinsa, sa tii traforajul drept si sa faci ,cat de multe, incercari.Cand te enerveaza ,pune-l jos si o iei de la inceput cand te-ai calmat.Este o meserie care depinde ,exclusiv, de simt si rabdare.Sa ne tii la curent.
adrian
adrian

Mesaje : 634
Puncte : 871
Data de inscriere : 21/09/2009
Varsta : 60
Localizare : Satu Mare

Sus In jos

Începător :D Empty Re: Începător :D

Mesaj  Diever Sam Ian 30, 2010 11:01 am

Bine ai venit, Daniel! Ma bucur ca te-ai hotarat sa incerci.