www.traforaj.ro
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Salutare !

4 participanți

In jos

Salutare ! Empty Salutare !

Mesaj  LightMyFire Vin Iul 01, 2011 8:53 am

Introducere:

Postand in rubrica aceasta m-am dat de gol ca sunt incepator Smile . Tatal meu e un fost pasionat de traforaj si pirogravura si cand aveam 8-9 ani am facut si eu (impreuna cu el) o casuta draguta,foarte simpla ce e drept . Datorita faptului ca locuiesc la bloc si mama nu prea a fost de acord ca eu sa afum apartamentul, nu am putut continua.Cum am o vacanta in care nu prea am ce face pentru ca am terminat liceul si trebuie sa merg la facultate am hotarat sa reincerc.

Proiect:

Prietena mea este pasionata de castelele din Marea Britanie si i-am promis ca odata si odata o sa ii daruiesc un castel. Cum peste cateva luni este ziua ei (si bani pentru unul real nu am Smile ) si nu prea ma pricep la cumparat cadouri, m-am hotarat sa ii fac un castel din traforaj cu pirogravura (ceva simplu,dar cu valoare sentimentala). Am in beci un aparat de pirogravat improvizat dar foarte functional Smile) si o trusa de traforaj,tot improvizata.

Ma bucur ca am gasit acest forum pentru ca primind ajutor de la cunoscatori o sa imi fie mult mai usor. Principala problema consta in gasirea tipului de material de necesar, tot ce stiu e ca imi trebuie lemn Smile, de care lemn,nu am idee. Si orice sfaturi/pareri sunt mai bine decat bine-venite si apreciate Smile.

Multumesc!

LightMyFire

Mesaje : 7
Puncte : 9
Data de inscriere : 01/07/2011

Sus In jos

Salutare ! Empty Re: Salutare !

Mesaj  Admin Vin Iul 01, 2011 10:19 am

Bun venit! Interesanta ideea ta cu castelul. Cred ca iti trebuie in primul rand planul castelului; il ai? In al doilea rand iti sugerez sa-l faci din placaj. In al treiea rand vreau sa-ti spun ca nu e tocmai potrivit sa incepi a trafora tocmai cu un castel, dar imi place ideea, asa ca te voi sprijini daca voi putea.
Admin
Admin